Nu finns min bok om SMR i iBookstore

Nu är e-boksversionen av min bok Sportmassera själv med redskap släppt. Så nu finns det inte längre några bra argument för att inte ha med dig boken till varje pass!

Den största fördelen med e-boksformatet är såklart att du kan ha med dig boken i din iPod touch, iPhone eller iPad, som du kanske ändå har med dig i gymmet.

En annan bonus med det digitala formatet är att du får med videoklipp som visar hur alla övningar i boken ska utföras.

Såhär kan ett videoklipp av en övning se ut:

E-boken kostar 95 kronor, att jämföra med pappersversionen som kostar 159 kronor hos Miro förlag.

20130416-193324.jpg

 

Trevlig kväll!

4 thoughts on “Nu finns min bok om SMR i iBookstore

  1. Teknisk fråga. Finns det möjlighet att få den till pc då? Har bara phone och det är lite litet att kolla på.

  2. Hej! Jag har slitit mitt hår för att hitta en sån där färdiggjuten peaunut som det är i din bok…Visst går att tejpa två bollar men jag ska ge bort en. Var har du köpt den,vilket märke, minsta lilla spår om den på den vore tacksamt!

Kommentera

