Gott nytt år och vinnaren av min bok

Gott nytt år 2013 alla läsare!

Det har varit ett händelserikt år med min första bok som höjdpunkt.

2013 blir ett spännande år för mig med många nya projekt. Jag hoppas de blir intressanta, både för mig och kanske också er läsare!

Tänk på det här inför träningen 2013:

  • Kvalitet framför kvantitet. Det är mycket viktigare att göra bra saker i träningen än att göra mycket saker som man inte riktigt klarar av eller som är direkt dåligt. Träna till exempel inte de olympiska lyften om du inte har förutsättningarna, börja med att skaffa dig förutsättningarna och att lära in tekniken istället. Det kan kännas tråkigt att inte kunna gå rakt in i en övning man gillar, men jag lovar er att det jag säger verkligen stämmer.
  • Ta inte ”död” på dig själv i träningen, försök istället bli bättre. Ingen som är ”bäst” kör 100 % på alla pass. Att ständigt köra slut på sig själv gör att man riskerar mer än man har att vinna.
  • Ha kul! Om du har kul i träningen är det större sannolikhet att du fortsätter! Med det inte sagt att allt som är kul är bra.

Grattis Rafael!

Vinnare i tävlingen om boken och golfbollen blev Rafael, grattis!

2 thoughts on “Gott nytt år och vinnaren av min bok

  1. Men Hallo Va kul 🙂 Nu tror jag att det är jag men det kan ju vara så att du har fler kunder el följare som heter Rafael… Tack för det här året Erik och ser fram emot 2013… Vill önska dig och alla dina följeslagare ett Gott nytt år 🙂

Kommentera

