Lucka 12: Self Myofascial bokrelease

n4ea42c0be9ebb

I lucka 12: Min bok!

Idag var det äntligen dags för min bok Sportmassera själv med redskap att släppas. Firandet hade vi på Sats Spårvagnshallarna och Squeezed Up Juicebar serverade kaffe, macka och smoothie. Familj, vänner, kollegor och träningsintresserade kom dit och åt frukost och kollade in boken.

Inte ens jag hade sett boken live innan, så det var otroligt spännande att äntligen få se resultatet i verkligheten. Tyvärr hade jag själv inte så stora möjligheter att ta bilder på själva firandet, men här är en glimt:

Bokrelease på Spårvagnshallarna

Bokrelease i foajén på Spårvagnshallarna

Jag och modellen från boken, Eric Ericsson

Jag och Eric Ericsson, en av modellerna i boken

Ett stort tack

Till Boel på Miro förlag, till alla som varit inblandade i boken och till alla er som kom på releasen! Det är så kul att göra det här!

Nu hoppas jag bara att fler ska upptäcka boken, så jag får chansen att skriva en uppföljare. Tipsa, tipsa, tipsa! 🙂

Blogginlägg efter releasen

Bokrecension

Adventskalendern 2012:

Tidigare:

one

Lucka 1

two

Lucka 2

Lucka 3

Lucka 3

Lucka 4

Lucka 4

Lucka 5

Lucka 5

lucka 6

Lucka 6

lucka 7

Lucka 7

lucka 8

Lucka 8

lucka 9

Lucka 9

lucka 10

Lucka 10

Lucka 11

Lucka 11

2 thoughts on “Lucka 12: Self Myofascial bokrelease

Kommentera

