Lucka 10: Tredje videoklippet från min bok

ten

I lucka 10: Ett till videoklipp från min bok

Här kommer ett till videoklipp från min bok Sportmassera själv med redskap som släpps nu på torsdag!

Jag har återigen valt att bjuda på ett videoklipp där du arbetar med bröstryggen eftersom det är ett mycket påverkat område hos många människor idag.

Beställa boken

Boken finns på AdLibris för 165 kr from den 12 december

Adventskalendern 2012:

Tidigare:

one

Lucka 1

two

Lucka 2

Lucka 3

Lucka 3

Lucka 4

Lucka 4

Lucka 5

Lucka 5

lucka 6

Lucka 6

lucka 7

Lucka 7

lucka 8

Lucka 8

lucka 9

Lucka 9

3 thoughts on “Lucka 10: Tredje videoklippet från min bok

  1. Men då, varför släpper inte adlibris och bokus din bok så den går att beställa? Lite otålig jag, men vill så gärna försöka få den innan jul så jag har jullektyren räddad. 🙂

Kommentera

