Lucka 9: Tävla och vinn en dubbelboll

9

Dubbelboll

Dubbelboll

I dagens tävling kan du vinna en dubbelboll. Dubbelbollen är den bästa produkten för dig som behöver förbättra mobiliteten i bröstryggen. Vanliga problem som kan härledas till en dålig rörlighet i bröstryggen är smärta i ländrygg, axlar och nacke.

Den som har den bästa motiveringen till varför just han/hon ska vinna bollen får den skickad till sig före jul!

Adventskalendern 2012:

Tidigare:

one

Lucka 1

two

Lucka 2

Lucka 3

Lucka 3

Lucka 4

Lucka 4

Lucka 5

Lucka 5

lucka 6

Lucka 6

lucka 7

Lucka 7

lucka 8

Lucka 8

22 thoughts on “Lucka 9: Tävla och vinn en dubbelboll

  1. Men där skrev jag i fel fält:(
    Här kommer det rätt:
    Jag skulle använda bollen till mina pt kunder å tippsa dem att flera självmassera tipps finns i kollegans Erik B boken.
    Å jag själv behöver säkert bollen för min alltid i krigsberedskap kropp 😉

  2. Hej Erik;

    Här kommer min motivering för att jag ska vinna din dubbelboll, Eftersom det är adventslucka så rimmar jag som bonus 🙂

    Det är dags att ta upp kampen för guld och ära
    Att bli stolt i ryggen för att medaljen orka bära
    Styrka, explosivitet och rörlighet
    Är den magiska nyckeln som alla vet
    Därför behöver jag denna dubbelboll
    För extra fokus och kroppskontroll
    Oumbärlig när jag bestämt mig för att ge allt
    Med målet att vinna tusenfalt!

  3. Jag skulle vilja vinna en dubbelboll därför jag har problem med rörligheten i bröstryggen och är fortfarande lite för stel för mina ryck, styrkan finns där men rörligheten ställer till det vid lite högre belastning. skulle vara ett perfekt föremål för att förbättra rörligheten och kunna öka i ryck utan problem.

  4. Här kommer det, eftersom det är julkalender får du det som rim som bonus:
    Det är dags att ta upp kampen för guld och ära
    Att bli stolt i ryggen för att medaljen orka bära
    Styrka, explosivitet och rörlighet
    Är den magiska nyckeln som alla vet
    Därför behöver jag denna dubbelboll
    För extra fokus och kroppskontroll
    Oumbärlig när jag bestämt mig för att ge allt
    Med målet att vinna tusenfalt!

  5. Hej. Jag går regelbundet hos kiropraktern och knäcker rätt min snea rygg. Är stel i bröstrygg och saknar kontakten i skulderblanden säger han.Så en dubbelboll skulle hjälpa mig på vägen i behandlingen!!!

  6. Jag skulle nog behöva den. Enligt vår sjukgymnast (och jag har även hört det av Joakim Dettner) så är jag väldigt stel i bröstryggen. För drygt en månad sedan fick jag ont i bröstryggen efter att ha hjälpt en kompis med en flytt. Trodde att lite manipulation av ryggraden skulle avhjälpa det, men tyvärr så är det inte så mycket bättre. Sjukgymnastem tror att jag ev. har en spricka på en disk. När detta har läkt (om det nu är det) så måste jag verkligen satsa på att få en bättre rörlighet i bröstryggen. Vet att min träning också skulle må bra av den utökade rörligheten

  7. Jag vill inspirera till träning. Jag vill engagera. Jag vill agitera. En dubbelboll som lyser upp mitt gym skulle väcka mycket nyfikenhet och ge mig möjlighet att berätta mer om det jag brinner för – funktionell träning och rörlighet.

  8. Pingback: Lucka 10: Tredje videoklippet från min bok « Personlig träning, fysträning och utbildning med Erik Börjesson

  9. Pingback: Lucka 11: Cold roller, ett iskallt köp « Personlig träning, fysträning och utbildning med Erik Börjesson

  10. Min lilla skolios som sitter precis i bröstryggen gör att jag hela tiden är stel där. Med en sånhär boll kanske jag skulle kunna upprätthålla bra rörlighet!

  11. Ååå den där bollen skulle ju vara perfekt till min sambo som har bechterw ….han är verkligen värd att vinna…

  12. Pingback: Lucka 12: Self Myofascial bokrelease « Personlig träning, fysträning och utbildning med Erik Börjesson

  13. Pingback: Lucka 13: Botten upp! « Personlig träning, fysträning och utbildning med Erik Börjesson

Kommentera

