Lucka 3: Videoklipp från min bok Sportmassera själv med redskap

three

I lucka 3: Ett videoklipp från min bok

Sätesmuskulaturen är viktig att ta hand om. Eftersom vi sitter på muskeln en stor del av dagen kommer dess funktion att påverkas negativt. Sätesmuskulaturen är den drivande muskeln i sträckning av höftleden som är viktigt vid exempelvis hopp, knäböj och utfall. Med en dåligt fungerande sätesmuskel riskerar du också att använda ländryggen mer än nödvändigt vilket i slutändan kan leda till problem i nedre ryggen.

Snart kommer boken

Boken finns på AdLibris för 165 kr from den 12 december

————————————————————-

Stort grattis till Jennie som vann gårdagens tävling där jag bad er rimma på en Knotty Tiger Knot Buster. Det vinnande rimmet lyder:
När stressen satt sig som en knut. Använd denna, tryck och njut!

Jag har skickat ett mejl till vinnaren!

————————————————————-

Adventskalendern 2012:

Tidigare:

one

Lucka 1

two

Lucka 2

2 thoughts on “Lucka 3: Videoklipp från min bok Sportmassera själv med redskap

  1. Pingback: Self-myofascial release – het träningstrend! - Jenny Sunding

Kommentera

