Lucka 2 i min adventskalender: Vinn en Knotty Tiger Knot Buster

two

I dagens lucka kan du vinna en Knotty Tiger Knot Buster. Trots det långa, krångliga namnet är det ett enkelt redskap som du kan använda för att bearbeta triggerpunkter eller ömma punkter.

I lucka 2: Rimma hem en Knotty Tiger Knot Buster

Utmaningen: Skriv ett julrim som skulle passa om du gav bort en Knotty Tiger Knot Buster. Posta rimmet som en kommentar till det här inlägget. Jag avgör vem som vinner, helt baserat på egen smak. Knotty Tiger Knot Buster får du innan jul.

Knotty Tger Knot Buster

Knotty Tiger Knot Buster

Produkten kommer från Tiger tail USA, som också gör redskapet Tiger tail.

Adventskalendern 2012:

Tidigare:

one

Lucka 1

8 thoughts on “Lucka 2 i min adventskalender: Vinn en Knotty Tiger Knot Buster

  1. När skuldror, muskler och nacke
    varit utsatta för hårda duster
    på slät mark, likväl som i backe –
    då hjälper Knotty Tiger Knot Buster!

  2. Pingback: Lucka 3: Videoklipp från min bok Sportmassera själv med redskap « Personlig träning, fysträning och utbildning med Erik Börjesson

  3. Pingback: Lucka 4: Ett superset av Dan John « Personlig träning, fysträning och utbildning med Erik Börjesson

  4. Pingback: Lucka 5: En av mina grundregler som tränare « Personlig träning, fysträning och utbildning med Erik Börjesson

  5. Pingback: Lucka 6: Andra videoklippet från min bok « Personlig träning, fysträning och utbildning med Erik Börjesson

  6. Denna sak du av mig nu ska få, hjälper när smärtan tränger sig på.

    När musklerna krånglar och känns fel, hjälper denna att få dej hel.

Kommentera

