Kom ihåg att rösta i Guldhjärtat 2012

Någon har nominerat mig i Guldhjärtats PT-kategori OCH min arbetsplats Sats Spårvagnshallarna i kategorin årets klubb/gym. Mycket stolt! Gå gärna in och rösta på Fitnessfestivalens webbplats!

Min nominering

Erik Börjesson, SATS Spårvagnshallarna:
 
”Pedagogisk och otroligt välutbildad med fakta bakom allt han lär ut. Oavsett om det är kettlebells, rörlighet, foam rolling eller hans specialitet olympiska lyft, så är han noggrann och ser till att du får de resultat du vill ha! Att han sen är otroligt sympatisk gör att han absolut är värd guldhjärtat som årets PT. Erik brinner för sitt yrke och är dessutom väldigt duktig på det han gör. Han fortsätter att gå nya utbildningar och kurser för att hela tiden utveckla sina kunskaper för att kunna ge sin kund den bästa träningen. Jag fascineras av den passion han har för sitt yrke och hans vilja att hela tiden sätta upp nya mål för både mig och han själv! Erik låter inget bero, han söker upp det senaste inom träningsvärlden och ligger alltid i framkant i branschen. Hans hunger att veta mest, vara bäst och att alltid dela med sig av detta gör honom till en förebild inom yrket.”

TACK till den som nominerat mig. Det här är en av de saker som gör att jag vill bli ännu bättre och utvecklas ännu mer!

Såhär skulle jag rösta i de andra kategorierna

Årets gruppträningsinstruktör: Nima Frohesh
Årets hemsida/blogg: Träningslära.se
Årets klubb/gym: Sats Spårvagnshallarna
Årets förebild: Camilla Kostenniemi

Om Guldhjärtat

Guldhjärtat delas ut till personer och företag som arbetar med hjärtat för att skapa starkare hjärtan och en fungerande kropp. Prisutdelningen är under en galamiddag på Restaurang Estrad, Gothia Towers, den 8 december i samband med Fitnessfestivalen.

Oavsett vad du röstar på; rösta!

Här kan du rösta på dina favoriter i Guldhjärtat 2012

One thought on “Kom ihåg att rösta i Guldhjärtat 2012

Kommentera

