Bloggen närmar sig all time high…

Föredraget på pt-nätverket kändes bra. Alla verkade intresserade, Blackroll-produkterna sålde slut och bloggen närmar sig all time high i besök på ett dygn.

Anna Lissjanis som var med på nätverket skriver bland annat om att jag lät en besökare SMR-rulla under foten. Poängen med övningen är att gå från ett läge där man står med raka ben och inte kan nudda golvet med fingrarna – rulla några minuter under foten – och sen kunna nudda golvet med fingrarna. Det gick som planerat. Mer om metoden finns i mitt inlägg Self myofascial release (SMR) del 2: Fotens undersida

Rullarna och bollarna från Blackroll sålde slut

Det blev huggsexa om de rabatterade massagerullarna och bollarna från Blackroll (bild finns här) som jag hade med mig. Ett gäng lyssnare som blev utan fick beställa till samma pris på plats. För er andra är det Eleikos webbplats om ett par veckor som gäller om ni vill beställa!

Majoriteten av de nya bloggbesökarna får jag ödmjukt tacka Annas fina inlägg om mig och SMR på Trend och Träning för. Och förhoppningsvis kommer alla tillbaka och läser igen!

Tidigare inlägg:

Besök också:

4 thoughts on “Bloggen närmar sig all time high…

  1. Riktigt kul att höra Erik, synd att jag missade mötet men det kom upp på lite kort varsel. Har varit på vår Träningsansvarige nu också om att skaffa ett kit Blackrolls från Eleiko för utvärdering. Är du på gång med inlägg från Explore Fascia-utbildningen än?

    Och apropå MSR, jag fick precis ett utvärderingsexemplar av TPtherapys Cold Roller (http://tptherapy.com/coldroller), har du några tankar om den? Är helt ny på konceptet med kombinerad SMR och kryoterapi för lokal behandling/återhämtning.

    • Det kommer fler tillfällen för intresserade, träffarna är planerade till en varje månad.

      Du kan få kontaktuppgifterna till Eleiko så löser de säkert något bra åt er.

      Del 2 i Explore fascia-utbildningen går nästa fredag så du kan vänta dig ett inlägg de närmsta dagarna därefter.

      Jag har sett den, men inte haft möjlighet att prova den så jag har ingen åsikt ännu, men än att det kan bli något komplicerat i vår arbetsmiljö. Men den håller sig i 3-5 timmar om jag inte läst fel så det kanske funkar bra ändå.

      Mvh

      Erik

Kommentera

