18 oktober: Hör mig frukostprata om SMR och köp Blackrolls billigt

Blackroll, mini blackroll och boll

Blackroll, mini blackroll och blackroll ball 8 cm

Idag fick jag hem en kartong med produkter från tyska Blackroll som snart ska börja säljas här i Sverige. Blackrolls produkter kommer att säljas till rabatterat pris på min frukostföreläsning om SMR på torsdag  och användas i min bok som kommer innan jul.

Skenet bedrar! De ser ut som skumgummi och väger nästan ingenting, men är i själva verket stenhårda och mycket kapabla att mjuka upp muskler och fascia. Kul!

Produkterna kommer snart att säljas av Eleiko Sport i ett paket med de tre på bilden (Blackroll, Mini Blackroll och Blackroll ball), men gissningsvis även var och en för sig.

Torsdag den 18 oktober: Lyssna på min frukostföreläsning och köp Blackrolls till rabatterat pris

Nu på torsdag morgon den 18 oktober håller jag en frukostföreläsning om SMR på det första pt-nätverket.

Tid och plats: Restaurang Pontus, Brunnsgatan 1, kl. 07.30-10.00.
Anmälan kostar 200 kronor och då erbjuds alla deltagare köpa Blackrolls SMR-produkter för omkring en femhundring (att jämföra med 800 kronor, som de kommer att säljas för hos Eleiko).

Om två veckor finns produkterna på Eleikos webbplats

För dig som inte kommer på frukostföreläsningen så tror Eleiko att produkterna finns till försäljning på deras webbplats om två veckor.

Välkomna på föreläsningen och fortsättning om Blackroll följer!

3 thoughts on “18 oktober: Hör mig frukostprata om SMR och köp Blackrolls billigt

  1. Pingback: Bloggen närmar sig all time high… « Personlig träning, fysträning och utbildning med Erik Börjesson

Kommentera

