Jag är nominerad till Guldhjärtat i kategorin årets PT

Guldhjärtat

Någon har nominerat mig till utmärkelsen Guldhjärtat i kategorin årets personliga tränare. 

Guldhjärtat delas ut till:

” (…) personer och företag som arbetar med hjärtat, 

för att ge medmänniskor en bättre hälsa och en fungerande kropp. ”

Spontant: Kul! Och att ha blivit nominerad gör såklart att jag vill vinna. För även om omdömen från klienter, personer som deltar i mina utbildningar och kommentarer/omdömen från läsare är den viktigaste feedbacken i mitt arbete är det här en solklar bonus.

Om röstningen

Omröstningen pågår till den 24 november, har fem kategorier och PT är den sista i enkäten. Vill man inte rösta i en kategori så klickar man bara på ”nästa” i formuläret.

Folkets röster kommer att stå för 50 % i omröstningen, juryn avgör de andra 50. Vinnarna presenteras den 2 december på Fitnessfestivalen i Göteborg.

Wish me luck!

Och om du vill rösta…

Här röstar du fram till 24 november, i kategorin årets PT

2 thoughts on “Jag är nominerad till Guldhjärtat i kategorin årets PT

Kommentera

