Mina professionella mål 2011

Så här i nyårstider är det många som sätter upp mål för kommande år. Jag sätter också upp mål som är relaterade till mitt arbete. Här är min lista för 2011:

  1. Lära mig mer om andning och dess inverkan på prestation och hälsa
  2. Lära mig mer om myofasciella slingor
  3. Delta på minst två utbildningar
  4. Skriva 2 blogginlägg/vecka
  5. Hålla 20 st utbildningstillfällen med nöjda deltagare
  6. Göra klart boken/manualen till Dynamisk funktionell rörlighet
  7. 1000 träningstimmar med klienter

Hur ser era mål ut?

Gott nytt år!

2 thoughts on “Mina professionella mål 2011

    • Hej Katarina,

      Tack så mycket för att du delar med dig av informationen.

      Jag känner inte till hans arbete, men det ska bli spännande att läsa. För att nå mitt mål har jag bland annat läst Calais-Germains bok om andning.

      Mvh Erik

Kommentera

